söndag 30 maj 2010

Juni på Törnby

Jag vet, Juni har inte riktigt börjat än, men snart så. Jag vet inte varför jag gillar Juni bäst av de månader jag har att välja på, men det brukar vara den månaden då man inser att man börjar komma iin i sommaren ordentligt. Och eftersom att jag hatar vintern, borde ju Juni då vara optimalt att älska. Juli är också ok, men då är man på något sätt närmare slutet av sommaren, för när juli har kommit igång, då säger det bara "swiss" så är hösten och knackar på igen.
Den här helgen har min mamma varit och hälsat på, körde henne till tåget vid lunchtid. Vi hade en ordentlig shoppingdag i fredags, eller vad sägs om två nya mobiltelefoner och en dator med mobilt bredband från 3. Jag gjorde nog försäljarens dag klar, redan innan lunch!!!
Vi har också lagt ner en hel del tid på att skura rent poolen och nu håller den på att fyllas inför sommarens lekar och bad. Vi värmer upp vattnet med hjälp av badtunnan, så att vattnet inte fylls på iskallt. Idag har jag gått en runda i trädgården och fotat lite, och njutit av sommartecken. Grattis alla mammor på MORS DAG!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar