tisdag 22 september 2009

Återhämtning

Så här ser mitt finger ut nu. Lite felstält, kommer nog tyvärr att bli så. Rörelsen i lederna i fingret är än så länge väldigt begränsad. Jag kan bara böja ytterst lite på fingret. Nu är det fingergymnastik kvar för att försöka öka rörligheten i fingret. Är nog sjukskriven minst 2 veckor till.



För att fördriva tiden hemma leker jag mycket med foto, bilder och redigering. Här har jag lyckats att förbättra en bild som jag tidigare irriterat mig på. Bilden är tagen för exakt ett år sedan då vi var i Egypten. Markus och Fleming fick rida en sväng på en kamel. Jag älskar bilden, men jag gillade inte att kamelskötaren var med. Så jag satte mig ner och arbetade och med mycket tålamod och presicion fick jag tillslut till det! Visst blev det bra?

PS. Att använda Photoshop hjälpte lite....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar